NÁHOZ 1,9
Nához 190% z vypsané odměny na pozici. Proč a jak to vzniklo se jenom domnívám. Určitě to má souvislost s Arcem, který na úrovni 80 dává o 90% více všech odměn za pomoc při stavbě. Podívejte se, kolik mají hráči na špici žebříčku. Myslím že jsem viděl Arc 120. Nevím to jistě, dřív byla maximální možná úroveň Arcu snad 80.
Tady je to o tom, že požadujete aby vám někdo dal těch 190% z odměny vypsané na pozici. Musíte ji však zajistit tak aby měl svou pozici jistou a nikdo ho už nepřeskočil.
Máte například pozice za 100 a 50 odměny bodů které chcete nahodit. Chcete tedy po prvním přispěvateli 190, po druhém 95 bodů.
Aby měl ten první svoje místo jisté, musí do konce zbývat 2x190 = 380 bodů.
Když nahodí bude do konce zbývat zase 190 a může nahodit další 95. Pozice je prvním náhozem pro něj zajištěná 2x95 = 190.
A jsme u kamene úrazu. Pokud nepočká druhý hráč na prvního a nahodí, bude zbývat do konce 285. Polovina z toho je 143. Pokud tam tuto čásku dá například soused, nemá ji sice zajištěnou, jenže to by ho musel přehodit ten co tam už dal těch 95. A ten už třeba nemá body ve skladu.
Takže při nahazování na zajištěné pozice platí:
Nahazuje se jen na vypsané pozice - kdo ví co majitel budovy dál zamýšlí.
Pozice se nejdřív zamluví - minimalizuje se tím riziko, že dva hráči najednou dají stejnou výši příspěvku.
Pokud si zamluvím nižší z vypsaných pozic počkám až jsou všechny pozice nade mnou nahozeny.
Přispívá se celá částka najednou - ten samý problém jako s dřívějším nahozením nižší pozice.
Múže se na první pohled zdát že je tento ststém spravedlivý a výhodný jen pro hráče kteří Arc vlastní. Ve skutečnosti je ale tento způsob snad spravedlivější než kolečka. Víte dopředu co za své body dostanete. Ostatní Vám také přispějí 190%. Nahodí vám třeba právě váš Arc. Tímhle způsobem to půjede od úrovně asi 20 do 60 docela rychle. Získáte celkem dost medailí, plánky na budovy které potřebujete.
Jen je potřeba nějak přidávat body do skladu. Je to ze začátku se slabým Arcem nebo bez něj pracné, ale jde to.
https://forum.cz.forgeofempires.com/index.php?threads/2-princip-nahazování-1-9.13738/