PŘÁTELSKÉ VLÁKNO
Možná jste si všimli, že jde založit společenské vlákno. Můžete do něj přidat hráče které si vyberete a potom jim všem chodí zprávy, které kdokoli ze členů napíše. Taky jsete si ale možná všimli že chodí podobná vlákna vám. A že jsou plná "hráč xy opustil konverzaci".
No, je to podobný nesmysl jako když žádáte spolucechovníky o návštěvu krčmy. Na to jediné je naopak vlákno, kam pracně přidáte všechny svoje přátele, dobré. Jenže ti co nechodí to stejně mají na háku a ti co chodí mají 24h od posledníno vstupu přístup zablokován.
Uvědomte si, ne ne všichni vaši přátelé se přátelí navzájem mezi sebou. Jde to sice snadno napravit. Jenže to chce domluvu a také smysluplnou nejlépe menší skupinu, kde budou dána jistá pravidla. Jako v cechu. Takže takový malý cech. Může být uvnitř cechu ale funguje dobře i napříč cechy a napříč úrovněmi hráčů.
Pokud je takovéto vlákno s jasně stanovenými pravidly například pro NÁHOZ 1,9 vytvořeno, musí je někdo řídit. Právo každého člena je odejít z vlákna. Zakladatel má navíc právo vylučovat členy, přidávat členy a udělovat tato práva dalším členům. Vlevo nahoře - přehled členů.
Dále je nutno udělat si místo v přátelích. Prostě opustit ty NEAKTIVNÍ a nejlépe všem členům vlákna, ať nejsou později zdržovačky, poslat žádost o přátelství.
Potom vše funguje jak má. Je dané co a jak bude ve vláknu probíhat. Jednotlivci mohou reagovat na výzvy ostatních. Ten kdo tam dělá binec může být vyloučen a někdo se o to stará. Jediná vyjímka je obchodování. Pokud vlákno není "cech v cechu" tak to stojí body. To se dá ale řešit třeba vracením bodů nebo obchodováním s předem dohodnutými minimálními obnosy. Ale s tím mám zkušenost pouze s jednotlivci.